Tema: Re: po sporto-pirtis
Autorius: ALORA
Data: 2009-06-20 12:55:52
nesąmonė apie sąnarius. Be to, man lyg ir jau išbūrė numirti nuo infarkto :)
nemanau, kad nedaug tokių moterų. Aš nemėgstu važinėti ir vairuot nemėgstu,
todėl visą gyvenimą varinėju pėsčiom, kur tik įmanoma. O jei neįmanoma
pėsčiom, tada bėgiais arba oru :) 3 km yra maždaug 35 minutės pėsčiomis, kas
čia ypatingo? Dauguma moterų daug ilgiau gali po kokį supermarketą
palakstyti. su pirkinių vežimėliu :)