Tema: Re: po sporto-pirtis
Autorius: Zah
Data: 2009-06-19 16:21:26
Pasvarstykim antra karta, ner jokios egzotikos kaip tamsta kalbat, esu 7 m
atlankes l.atletikas, buvau ir cempionas lietuvos ir tarptautiniu
prizininkas, jokios pirtys po treneruotes uzdraustos, dusai, dzakuzi
wellcome, po 2 val treneruotes kur pulsas iki 200 pabega, sunkumu
kilnojimai, dar paskui i pirti eit.... Visi galejom eit ir ejom (zinodami
kad negerai), tiesa infraraudonu pirtele tinko labiau ir pripazinta kaip
nekalta :) Bet kai visi suaugom ir istojom i visokius VU ir t.t. tai pakasem
galvas biski.. o savijauta nepatikesi, buvo labai gera pries ir po pirties
:) Tiesiog nereikia nuvargint sirdies, yra pirties dienos, kur vien tik tuo
uzsiimama ir psio. Gali treneriu paklausti Impulse ar kur kitur, visi turetu
sakyt daug maz vienodai, kad tai yra papildoma apkrova sirdziai (prie kurios
priprantama)