Tema: Re: po sporto-pirtis
Autorius: Gintas
Data: 2009-06-19 19:55:25
tai, kad apie tai abu ir snekam :) Papildoma ta apkrova, bet jei kas vaizdziai tariant , nutraukes per vidury treniruote nuvaro i pirti-tasai, kazin ar apkrauna ta sirdi daugiau, nei kad jo kolega, tesiantis treniruote. Kokia isvada? Nelygu ka mes vadiname treniruote......Vienas mergas visa laika kalbino, kitas be sustojimo gelezius deliojo :)  Negerai, jei kam susidarys ispudis, kad statybose fiziskai padirbejus, nebegali pircikeje atsipalaiduoti :)