Tema: Re: Lakstymas ir sanariai
Autorius: bbd
Data: 2009-06-10 09:11:47
ooo... apie begiojima, lakstyma, sokinejima galiu pripasakoti kaip nereikia
daryti :)))) patirtis.... :DDD
kovos menai, parkour, streetdance (per ji galutinai meniskus supisau)...
pvz, pradziai, patariu tiesiog vaikscioti valanda su 5 kg svoriu (5 pokeliai
pieno :) kuprineje vietoj begiojimo...
su kelio sanariais nejuokauk... bus po to kaip man :)