Tema: Re: Kiauliu gripas
Autorius: ALORA
Data: 2009-05-02 16:41:08
per vokiečių radiją girdėjau, kad kiaulių augintojai kreipėsi dėl uždraudimo
šį virusą vadinti kiaulių gripu, nes stipriai sumažėjo kiaulienos
pardavimas. Argumentavo tuo, kad šis virusas tik panašus į tą kažkada buvusį
ir iš kiaulių kilusį virusą, o iš esmės jis su kiaulėmis dabar niek bendro
neturi. Tai supratau, kad nuo kiaulių ir kiaulienos juo užsikrėsti kaip ir
negalima