Tema: Re: Kiauliu gripas
Autorius: Faktas
Data: 2009-04-30 11:03:55
a beje, aišku kad pas mus ateis,
kaip kitaip gali būti :)

"Gegužės 1-3 dienomis Vilniuje vyks didžiausias šių metų renginys jaunimui - tarptautinis jaunimo Taizé susitkimas „Pasitikėjimo piligrimystė Vilniuje". Į šį susitikimą numato atvykti 5-6 tūkst. jaunuolių iš Lietuvos, aplinkinių Baltijos ir tolimesnių šalių."

http://www.piligrimai.lt/?Naujienos:Pasitik%C4%97jimo_piligrimyst%C4%97_Vilniuje

--

http://laimiszmuida.blogas.lt/37112/darbas-ne-vilkas-i-miska-nepabegs.html