Tema: Re: Kiauliu gripas
Autorius: Lotuliukas
Data: 2009-04-29 10:22:58
Nu tai ir sakau, kad ziuriu atsargiai, nu netikiu as tom pandemijos, bet
sitas sakosi zmogaus sukurtas virusas. Tai man tik idomu kiek realiai jis
bus "baisesnis" uz pauksciu gripa. Kol kas matau tik pliusa, kad gal
kiauliena atpigs. Bet kai jau spauda kala kala kasdiena koks cia baisus
dalykas, nu tai sakau paklausiu patyrusiu zinovu, ar tikrai toks baisus?