Tema: Re: Kiauliu gripas
Autorius: Faktas
Data: 2009-04-30 15:12:00
ne, paskaičiau pastogę, ar kokį ten žurnalą, apie antihumaniškus eksperimentus.
tai vienas iš tokių buvo, kad šunis į tris grupes padalino. vieniem nieko,
kiti gaudavo elektrošoką, kuris išsijungdavo, kai išbėgdavo iš narvo, treti gaudavo bet kada ir
neišsijungdavo.
po kiek laiko visus suleido, ir tie iš trečios grupės (pareiškė taip)  eaguodavo kaip žmonės:
puolė į depresiją, ir net kai galėdavo jo išvengti, nieko nedaydavo, o susitaikė su skausmu
jį kęsdavo.
tai čia man panašiausią į tos panos reakciją. jei išsigando virusinės infekcijos, tai vietoj
to, kad nusipirktų antivirusinį respiratorių, imtųsi dar kokių apsisaugojimo veiksmų,
ji paprasčiausiai "puolė į isteriją".

--

http://laimiszmuida.blogas.lt/37112/darbas-ne-vilkas-i-miska-nepabegs.html