Tema: Re: Čirškinti nuodai
Autorius: Dex
Data: 2009-04-28 11:26:57
Kadangi, kaip ir sakiau, statistika yra melas, ir nesuvokiantiems esmes
zmonems yra pavojinga duoti operuoti statistiniais skaiciais, nes jie
gali tokiu monu pripiesti, kad ojojoj, tai dar kart sakau,

jei kalbam apie sveika mityba, tai pamirskim kelio karuose aukas,
poledine zukle bei savizudybes (del paskutinio dar abejoju, na bet cia
priklauso nuo to, ka mes norim suzinoti)

Visomis siomis mirtimis lietuviai lenkia kitas es salis, taigi, tai
paaiskina, kodel "Tiketina", kad lietuviai gyvena trumpiausiai.

O jei nori imti domen savizudybes ir kara keliuose, tai is tokios
statistikos galima tik spresti apie ypatinga filosofijos, religijos ir
kitu geru dogmu ir mokymu trukuma musu tautoje.

Dex