Tema: Re: Čirškinti nuodai
Autorius: bzik
Data: 2009-04-28 11:05:29
sakyciau yra toks sunkiai ivertinamas dalykas, kaip gyvenimo kokybe :) -
poziuris i save, aplinkinius, vertybes ir t.t.
Turiu 2 beveik vienmecius, perkopusius 60m. - teva ir uosve:
Tevas pries menesi grizo is JAV. Sugalvojo pakeliaut. Sedo i lektuva ir 2
sav. be poilsio, su minimaliu mantos kiekiu malesi po didmiescius. Vasara
kas savaite 15km dideliu greiciu vazineja zvyrkeliu i soda. Niekad per daug
nepaise aplinkiniu nuomoniu. Sveikata nesiskundzia. Fiziskai ne ka
silpnesnis uz beveik dvigubai jaunesni mane. Svoris labai normos ribose.
Uosve visa laika gyvena principu 'ka zmones pasakys'. Esminis tikslas, kad
seima butu pavalgius. Stresuoja del visko. Vengia fizinio aktyvumo. Turi
virssvori.  Neturi jokio hobio ir nuolat bedavoja kaip jai liudna, kaip nera
kas veikt. Jau kalba kaip mirs. Skundziasi nuolatiniais skausmais ten ir ten
ir ten.