Tema: Re: Čirškinti nuodai
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-04-28 10:45:01
Klausimas ne tame, kiek tiksliai. Norint galima pasiziuret statistika.
 esme "Čirškinti nuodai" ir mitas, kad lietuviai maitinasi švariai, naturaliai, o visi
amerikonai, japonai, anglai siaubingai nesveikai. Zinoma, anglai net kaimiečiai
absoliuciai neaugina jokiu buktai svariu naminiu darzoviu, visą maistą perka parduotuvese,
tuose pačiuose prek centruose. Galbūt yra vienas kitas entuziastas, bet tai nieko
nekeicia.
   Tai as ir noriu gaut išsamų paaiškinimą, kodėl anie "nesveiki" ilgiau gyvena ir kuo dar
matuojama zmoniu sveikata, jeigu gyvenimo laikas ne rodiklis.