Tema: Re: Čirškinti nuodai
Autorius: Elka
Data: 2009-04-27 12:21:59
"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message
news:gt3k9g$mq4$1@trimpas.omnitel.net...
> "bendru mastu" su kiekvienais metais, su kiekvienu simtmeciu mes
> maitinames vis blogiau ir nesveikiau..
> O bet taciau, palyginus su galiunu  - Vytauto Didziojo laikais, zmoniu
> vidutinis amzius padidejo dvigubai, ugis padidejo bent pusantro karto ir
> nenumaldomai dideja toliau.
> Jei ne autoavarijos, poledine zukle, narkotikai, gaisrai , vidutinis
> amzius jau butu netoli 100 metu

nu reiktu pasidometi kodel anksciau buo toks trumpas vidutinis amzius, ar
nedaro itakos karai, marai ir t.t., kai chebra 16 metu eina i karus ir
mirsta, o varganus kaimus ligos puola is skurdo ar dar kas, tai cia
nereiskia, kad tiek gyvenimo metu buvo genetiskai jam skirta, paprasciausiai
cia baisus gyvenimo budas (taip pavadinkim) padaro savo. Antra, daugeli ligu
jau galima isgydyti, tai velgi pailgina gyvenimo trukme, bet nereiskia, kad
cia mes labai sveikesni esam. Bet cia siaip, ne apie tai norejau pasakyt,
ideja tame, kad dar pries 30-20 metu maisto kokybe saliginai buvo pakankamai
normali, nebuvo tiek visokios chemijos ir t.t., ir pardavinejami vaisiai su
darzovem budavo auginti soduose ir darzuose ir turedavo nors kazkiek
vitaminu ir t.t., ko dabar praktiskai nebeliko nei darzovese nei vaisiuose,
nebent skaidulu is ju kazkiek gauni, bet daugiau tai nieko. Nu mano manymu
visos tu "laimejimu" su konservantais ir t.t. pasekmes pasimatis dar uz
kokiu 50 metu, nors bendrai paemus tai nereikia cia daug laukti. Tu pvz.
paziurek vaiku sergamuma ivairiom ligom, alergijom, astmom ir t.t. ir
palygink... kas 10 turi turi sirdies problemu, nebekalbu apie apskritai
sveikata, diabetus ir milijonus kitu susirgimu....  vat ir turim ka turim,
ka cia skaiciuot vidutine trukme, reikia ziureti i gyvenimo kokybe (nu kalbu
apie sveikatos puse) ir bus matyt link kur mes einame...

P.S. cia mano nuomone :))) ir niekam jos nepersu....