Tema: Re: Čirškinti nuodai
Autorius: bzik
Data: 2009-04-27 16:12:48
geriau kapai neatsirastu, ar ramiai nunyktu. Cia mintis po savaitgalinio
pasivazinejimo su uosve :) Sapeliu rankiojimas, dulkeliu valymas ir
nuolatinis verkslenimas kaip kiti susitvarke, o jos priziurimi kapai
'apleisti', nes niekas nenuveza.
Kaip seniau - pakase kalnely, supyle kaubureli, kryzeli pastate. Antra -
trecia karta (anukai-proanukiai) dar mato zyme, o po to kapas sunyksta, kaip
ir atmintis apie buvusi. O kas laukia dabartiniu hektaru su akmeniniais
monstrais?