Tema: Re: Sveikatos tyrimai ir sveikatos sustiprinimas
Autorius: Tomas
Data: 2014-05-28 13:31:33
Tai kaip ten su ta liesa varske parduotuvine is tikruju? GALIMA ar neGALIMA
valgyti? :)

"Masala"  parašė naujienų news:lm40mg$iss$1@trimpas.omnitel.net...

Dël varðkës - eiliniai Aloros nusipezëjimai... Esi dirbusi maisto pramonës
ámonëse? Esi gaminusi ar bent maèiusi kaip gaminama varðkë? Jei ne, tai
susilaikyk nuo komentarø, nes tiesiog nusiðneki.