Tema: Re: Sveikatos tyrimai ir sveikatos sustiprinimas
Autorius: lllll
Data: 2014-05-27 17:40:55
Kažko priekabi... Jūs iš viso sakėt nieko neieškot.
Aš pasiūliau elementarų tyrimą, kuris šiaip jau turėtų būti atliekamas
profilaktiškai kas kelis metus, o čia žmogus ilgokai nesitikrinęs visai.
Nesakau, kad jis nustatys VISAS ligas - tiesiog sveikas balansas tarp
"ligų ieškojimo" ir "nieko nesitikrink, eik sportuot ir viskas".

lllll