Tema: Re: apei mogslą ir kitą fantastiką
Autorius: RaR
Data: 2012-11-03 11:04:08
Nežinau kur čia lenki su tom trečiom šalim ir alkanais Afrikos vaikais.
Jei imti visą paramą, tai kažkokių naujų vaistų ir vakcinų išbandymui
tenka tik maža dalis. Dauguma tų klinikinių tyrimų atliekama
išsivysčiusiose šalyse, nes varganose tam paprasčiausiai nėra tinkamos
infrastruktūros. O jei bandoma, tai dažniausia nuo tų ligų, kurios
aktualios būtent tiems kraštams, dažniausiai visokios tropinės ligos.
Bandyti vakciną nuo maliarijos Vokietijoje nėra jokios prasmės. Didžioji
gi paramos dalis eina aprūpinimui būtiniausiais vaistais, higienos
priemonėmis ir pan. Pvz. Bilo ir Melindos fondas pradėjo nuo aprūpinimo
tinkleliais prieš moskitus, finansuoja naujų vakcinų ir vaistų
formuluočių kūrimą - kad jiems laikyti nereikėtų šaldytuvų, kad jų
vartojimas būtų kuo retesnis ir paprastesnis. Štai dabar finansuoja ir
tualetų, reikalaujančių kuo mažiau vandens ir generuojančių kuo mažiau
atliekų, kūrimą.

Jeigu kalbėti apie priešklinikinių tyrimų rezultatų falsifikavimą, tai
firmos tuo tikrai nesuinteresuotos. Šiame etape labai svarbu gauti kuo
patikimesnius rezultatus, nes investuoti į vaistą, kuris susimaus
galutinėje stadijoje - per klinikinius tyrimus, firmoms yra didžiulis
nuostolis.