Tema: Re: apei mogslą ir kitą fantastiką
Autorius: Toxis
Data: 2012-11-02 17:12:17
na, nereikia atmesti ir falsifikavimo - ypach medicinos srityje tai labai
populiarus sportas.. Kiek girdejau geriausia nauja vaista lygint ne su
egzistuojanchiais analogais, bet su placebu, tada klinikiniame tyrime
zhymiai grazhiau atrodo:); aspirino tablete tvirtai suspausta kojomis nuo
neshtumo apsaugojo zhymiai geriau nei kontroline grupe, kuri tiesiog
mylejosi:),  ar paskutinis cirkas su pelem gigantishkus auglius
sukelianchiais gmo, kai 'tyrimo' darytojai pradzhiai ishmete rezultatus I
zhiniasklaida, liepe pasirashyt NDA, kad priesh publikuodami rezultatus
_jie_negali_ju_rodyt_jokiems_ekspertams_ :) taip, kai pats 'tyrimas' ishvydo
dienos shviesa, ekspertai supuole, kad chia net tyrimu negalima pavadint,
bet spek ar zhiniasklaida paeme ir shia naujienu dali.. chia nebeidomu, kai
priesh savaite publikavai "GMO sukelia Vezhi!!!" :)

"F00F"  wrote in message news:k61f4b$1gl$1@trimpas.omnitel.net...

ALORA wrote:

> negaliu to pagrįsti visiems prieinamais ir ypač svariais internete
> besivoliojančiais veikalais, tad galit ramiai nekreipt į tai dėmesio :)
> Jau kokius 7 metus praktiškai visame pasaulyje vyksta kažkoks farmacinis
> tyrimas (visa informacija kiek galima koduota, tad kas būtent tiriama -
> nežinau). Ir to tyrimo dokumentai kasmet ir netgi kartais kas kelis
> mėnesius atnaujinami. Aš jį verčiu Lietuvos tyrėjams nuo pat pradžios ir
> netgi nežinant, kas konkrečiai yra tiriama (greičiausia to dar nežino ir
> patys rengėjai), visai įdomu stebėti, kaip tam tikri tyrimo parametrai į
> [...]

Natūralu, kad jeigu darai didelės apimties (laike ir erdvėje) tyrimą, tai
išmeti duomenis, kuriems gali turėti įtakos trumpalaikės ribotos anomalijos
(triukšmų filtravimas, vadinasi). Vienžo, viskas čia teisingai.