Tema: Re: apei mogslą ir kitą fantastiką
Autorius: Bone Daddy
Data: 2012-10-21 20:22:26
Afrikoj pagrindinis faktorius yra jos gyventojai.
 Rodezija buvo tarp pasaulio stambiausių mėsos eksportuotojų, kai pavirto į Zimbabvę, atėjo badas, nes atėmė fermas iš baltųjų ir išdalino negritosams. ( čia į temą, kaip jaučiai dvesia nuo karščio)
   bendrai tamstos replikos man meiliai primena TSKP Programos(mų) tekstus apie kolonializmą ir t.p.

o tadžikas lai važiuoja prie Amazonės, ten vandens užteks