Tema: Re: Silpnaprotyste
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2012-07-09 20:56:06
reikia pana gynt popolsku tai bus ribotu pasekmiu drakes ;)

"Jornada Del Muerto"  wrote in message

Bet visumoj cia problema tokia, kad ir taikus zmones nuvaziuos tenai, bet po
dideliu isgertuviu velniai zino kokie jie pasidarys + faktas atsiranda
provokatoriu, kurie provokuoja mustynes, kitas gal pats ir nelystu, bet jei
prie jo ar jo panos lenda tai aisku kad gina, taip ir prasideda, kiti pamato
kad vat mustis normalu ir irgi kazka panasaus daryt pradeda prijausdami
gaujos jausmui.