Tema: Re: Silpnaprotyste
Autorius: ramunas
Data: 2012-07-09 10:53:57
todel as palangoje lankausi tik ziema :)))) arklide ir ne daugiau. koks gali
buti kurortas jei sutemus baisu iseiti i centra ? cia privalo susirupinti
palangos valdzia. kazka turi daryti. ne tik penkiais policijos ekipazais
daugiau paleisti i gatves ... uz zmogaus sumusima nieko jiems negresia ...
pralaiko kelias valandas arestineje, paleidzia ir tiek ... tada varo
pasakoti nuotykius savo draugeliams ...
P.S. pernai ejo mano draugas su zmona per basanke ... pribego debilas i
nugaros ir kale per dantis su sampes buteliu. kelis ismuse ... nei kas ka
rado nei ka ....