Tema: Re: Silpnaprotyste
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-07-09 20:25:37
Bet visumoj cia problema tokia, kad ir taikus zmones nuvaziuos tenai, bet po dideliu isgertuviu velniai zino kokie jie pasidarys + faktas atsiranda provokatoriu, kurie provokuoja mustynes, kitas gal pats ir nelystu, bet jei prie jo ar jo panos lenda tai aisku kad gina, taip ir prasideda, kiti pamato kad vat mustis normalu ir irgi kazka panasaus daryt pradeda prijausdami gaujos jausmui.