Tema: Re: Silpnaprotyste
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-07-09 14:38:57
    Per maza vieta ir per daug zmoniu joje + visi suvaziave tai policija jau nezino kas yra kas, ta prasme kai yra miestas tai vietiniai banditai paprastai policijai zinomi, o cia isivaizduokit visa LT suvaziuoja, gal tada po 50% policininku is ivairiu miestu irgi i tenai komandiruoti, kad savus kriminalus kontroliuotu, kuriuos jau gerai pazysta is matymo, kazin ar jiem tada noras butu sedeti Palangoje.

    Nors cia sakyciau daugiau ekonominio charakterio problema nei socialinio, per visas tas krizes zmones neturi darbo ir t.t.. o tokiem kurie linke i banditizma tada belieka vaziuoti kur gali prasisukti... vistiek neturi ka veikt, policija ju nepazysta nes jie ne vietiniai ir t.t...

    Manau geriausias budas tokia problema spresti yra skaidymas i vargshus ir turtuolius :) toks principas labai daznai naudojasi Vilniuje kas liecia pasilinksminimo vietas, uzkeliamos tiesiog ant visko kainos, pastatoma apsauga, kuri ziuri face control ir pan.. Atrodai kazkaip nerimtai ar girtas ar panasus i narkomana ar netinkamai apsirenges (pvz. su treningu) ir viso gero, nieks neileis taves i kavine ar kluba... Tuo paciu jei klube pamato apsauga, kad jau girtas ir durnavoja staigiai toks turetu lekt lauk, jei neklauso ismet lauk, duot i galva jei kitaip neina ar iskviest policija. Beje taip budavo daroma seniau Vilniuje klube "Amerika", uzmigai ant stalo ir ate. ar jei bardakus darai tai budavo galima nuo apsauginiu golu gaut :) viena karta taip vienas pazystamas net gavo :) isejo is ten su baisuliniu fanaru ant veido :) kai paklausiau kas buvo tai pasake, kad gavo nuo apsaugos nes nesamones dare girtas :)

    P.S. Ten labai gerai turetu klestet samdomu apsauginiu verslas :D pasisamdai toki kuris su tavim visur vaiksto :) ir darbo tiem mustukam varguoliam atsirastu :)

JDM.