Tema: Re: širdies veikla pirtyje
Autorius: Pi.
Data: 2012-03-27 12:43:00
tas apsauginis sluoksnis tai..  vienas pazystamas lauko baseine sedi puse
dienos.. sako nesalta, nors visi kudi jau susale.. o jam apsauginis
sluoksnis neleidzia salt.. ale kai atsala.. tai ilgai nesusyla.. o siaip
manau, kad su apsauginiu sluoksniu ir taip sirdis labiau apkrauta.. pirtis
dar duoda kruvio.. tai tikrai suabejociau ar geriau jiems..