Tema: Re: Q: širdies veikla pirtyje
Autorius: pablas
Data: 2012-03-07 11:45:12
2012.03.06 20:15, ALORA rašė:
> aš ne egzpertė, bet tamstos atsakymai visai ne į temą pagal aprašytą
> situaciją. O rekomendacija nesigulti yra būtent iš kardiologinės pusės,
> o ne iš pirtinė

    Deja, stovima padetis pirtyje apsunkina kraujotaka (nebent pries tai
gerai susildytume kojas). Jei pamastytume,del ko padideja pulsas
pirtyje, galbut prieitume isvados, kad kunas taip reaguoja i deguonies
trukuma, tiksliau, i staigu jo sumazejima. Gulint sunaudojame maziausiai
deguonies, o ir galva atsiduria palankesneje zonoje.
Va teip :)