Tema: Re: Q: širdies veikla pirtyje
Autorius: pablas
Data: 2012-03-06 19:55:28
  Valio! Turim naują pirties ekspertę ;)

Tikiuosi, sakinyje apie kūno padėtį tiesiog susimaišė žodžiai?

Aprašyta būsena retkarčiais ištinka pirtininkus - buvusius
sportininkus, kurie valios turi daugiau nei proto (pirtyje). Tik pulsas
būna kur kas didesnis, o sąlygos - ilgas ir labai karštas vanojimas(kai
jie vanoja kitą) iki išsekimo. To net negalima palyginti su ramiu
pasisėdėjimu.

  Deja, klimatas daugelyje pirčių yra iš anksto nulemtas krosnies
konstrukcijos ir yra neleistinai karštas ir sausas. Jeigu pirtyje
palubėje 80 laipsnių, tai prie grindų kokie 25-30. Galva kaitinama,
kojos šąla, jei žmogus sėdi. Todėl tik įėjus į garinę reikėtų iš pradžių
įsitaisyti kur nors arčiau grindų ir horizontaliai. Pradėjus prakaituoti
reikėtų išeiti ir nusiprausti šiltu vandeniu. Antras užėjimas gali būti
karštesnis, o trečias ir kaip reikiant karštas.
  Procesą reikia "įsiūbuoti". Jei tai nepadėtų, siūlyčiau ieškoti
teisybės pas kardiologą.