Tema: Re: Q: širdies veikla pirtyje
Autorius: ALORA
Data: 2012-03-05 16:19:53
rizika priklauso nuo tavo kraujagyslių būklės. Jeigu nerūkai, cholesterolis geras, kraujagyslės turėtų būti elastingos ir
nesusiaurėjusios. Tad toks pulso šoktelėjimas neturėtų pakenkti, ypač jeigu širdis treniruota. Tačiau tai gali reikšti tam tikrą
polinkį į aritmijas. Dėl pirties - persistengti nereiktų. Labai svarbu staigiai nekeisti padėties. Nepatartina pirty gulėti,
geriausia stovėti. Geriau daryt kelis trumpus užėjimus, nei vieną ilgą. labai gali būti, kad lankantis pirtyje periodiškai tokie
simptomai sumažės arba išnyks.