Tema: Re: del motinystes pasalpos
Autorius: 0.5 B
Data: 2009-03-15 19:55:36
jei planuojamas 30 menesiu nestumo bus rugsejo 1, tai minus du metai
laikotarpy, ji turi 12 men staza. Kitas klausimas, kad kadangi tedirbo iki
2008 lapkricio, tik pora men. papuola i ta perioda. Kadangi skaiciuojama
pagal paskutiniu 12 men, tai turim [tarkim, 2000 / men buvo ] 4000/12 = 333
lt /men pasalpa?....