Tema: Re: del motinystes pasalpos
Autorius: Ruta
Data: 2009-03-13 09:46:47
0.5 B schrieb:
> ar butu galinciu pakonsultuot del mamos pinigu? skaiciau istatyma, bet
> ten tiek prirasyta, galva apsisuko..  :)
> situacija - mama nevedus, siuo metu nedirbanti. dirbo 18 men. iki 2008
> lapkricio.
> nuo kada gali paimti motinystes atosotogas? [dabar nescia menesi]
> kaip skaiciuosis motinystes pasalpos dydis?
> ar itakotu, jei mergina dabar isidarbintu, ir dar padirbetu iki atostogu?
>
> labai aciu uz info

Aš manau, kad tu pirmiausiai iš viso turi susigaudyti, kas yra kas.

Yra nėštumo ir gimdymo atostogos - kiek tai dienų prieš gimdymą, ir kiek
tai po.
Ir yra vaiko priežiūros atostogos, su teise grįžti į buvusių darbo vietą

Ir yra motinystės (tėvystės) pašalpa.

Kadangi ją moka SODRA, tai eiliniam piliečiui geriau skaityti ne
įstatymą, o tai, ką rašo sodra:

http://www.sodra.lt/index.php?cid=329