Tema: Re: polinkis naikinti sventus daiktus
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-08-30 15:50:01
dažyt voleliu biledurnas moka. reikia kažko daugiau , paruošimas,
glaistymas, medžiagų pavadinimai. Darbdaviai reikalauja kaip standartas:
patirties, reikalinga taip vadinama "CSR card". jei surasi tėvynainių
brigadą, įsidarbinsi ir taip, visa kita sutvarkysi vėliau.   viską
išsiaiškunsi kiekvienu konkrečiu atveju. Aš statybose nedirbai, dirbo daug
pažįstamų, bet jau daug ir metė statybininko darbą, sulindo į bilekokius
fabrikus ar ramiai po stogu sau kažką knaibo.. Vo, jei turėtum suvirintojo
kvalifikaciją, šaltkalvio, mechaniko, tada balta duona būt garantuota.
  Tik nesidarbink į taip vadinamas "Recruitment Agency", bo ten dažnai tave
tik nuomoja kitom firmom ir darbo laikas negarantuotas.