Tema: Re: polinkis naikinti sventus daiktus
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-08-30 14:25:10
Na tai aš gyvenu ne Londone ir gana toli nuo jo, čia su darbais yra striuka.
  jei už tas valandas gausi bent minimumą, pragyvensi, nemirsi iš bado ir
dar liks saldainiam ir retkarčiais " Jack Daniels". Vyresnio amžiaus žmogui,
jei neturi kokios paklausios specialybės, geriau rast kokį lengvesnį darbelį
tipo vežiot siuntinius - paketus, gėles - picas, tik dažniausiai reikia
turėt savo auto ir kai kada reikalauja bent miniveną.
 O Londonas - ištisas pasaulis, ten visko gali rast. Tik kalbą reikia mokėt
kuo geriau. nebent pakliūtum dirbt kokioj imigrantų , lietuvių lenkų rusų
latvių kompanijoj, tada anglų k. gali visai neprireikt.
  jei tik priima, eik bet kur, paskui surasi geriau, jei nepatiks. Tik
nemokėk niekam pinigų, ypač lietuviam , rusam, niekam jokiu būdu jokiu
pretekstu neatiduok dokumentų net pačiupinėt. Jei būsi naivus, gali
apsigaut.
 Čia, kur aš gyvenu, tokių aferų nėra, bet didesniuose miestuose pilna.