Tema: Re: polinkis naikinti sventus daiktus
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-08-20 16:10:30
"lover" <lov@lov.lov> wrote in message
news:i4ltt7$e1n$1@trimpas.omnitel.net...

> Siaip tai teisingai, naxui man kartis - as geriau
> isgersiu degtines - geriau nei kartis.

Kita vertus, geriantis žmogus ilgainiui praranda iki trečdalio smegenų
tūrio. Manoma, kad per gyvenimą išgerto alkoholio kiekis yra tiesiogiai
proporcingas prarastam smegenų masės kiekiui. Geriantieji paprastai išsaugo
gana gražų žodinį fasadą, tad žiūrint iš šalies sunku pamatyti, ko gi jis
neteko, prarasdamas dalį smegenų; tačiau neabejotina, kad paprastėja jo
priimami sprendimai ir pasaulio supratimas. Po dvidešimties metų gėrimo
juodadarbis ir akademikas supanašėja, nes alkoholis sukuria tam tikrą
reakcijos į aplinką būdą“, – sakė gydytojas.