Tema: Re: polinkis naikinti sventus daiktus
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-08-30 14:42:49
Tie, kurie anksčiau atvykę, nenori dirbt už minimumą. Vietiniai už tokį
pinigą irgi nedirba, visokie čigonai musulmonai taipogi.. gal du mėn prieš
tikrai neapsimoka ieškot, viskas labai greit keičiasi, kažkaip nesitiki, kad
du mėnesius laisva stovės gera darbo vieta. O jei nelabai gera, rasi ir
nuvažiavęs.
  Vietiniam dirbt kokias 4 val per dieną už minimumą tikrai neapsimoka,
bedarbio pašalpa didesnė.