Tema: Re: Bifido bakterijos
Autorius: Ruta
Data: 2010-02-14 18:35:22
Na nežinau, labai savotiška čia rekomendacija...

Pirmiausia, kas jūsų atveju yra "didelė alergija pienui" ir kaip ji buvo
nustatyta?

Na, bet tarkime, tai alergija pieno baltymams. Pieno produktus rauginant
baltymas dėl pH pasikeitimo keičia savo struktūrą - o tuo pačiu ir savo
fiziologines savybes. Visa dietologinė literatūra rašo, kad rauginti
pieno produktai tokiu atveju - išeitis. (Lygiai dėl tos pačios
priežasties labai savotiškas teiginys neduoti jautienos - mėsos ir pieno
baltymas visgi skiriasi...).

Taip kad aš jūsų atveju visgi pabandyčiau - atsargiai žinoma.

O bet tačiau, jeigu jau visgi labai baisu net bandyti, tai galit
pabandyti pasigaminti savo jogurto iš ožkos pieno, metodą ArunasM jau
aprašė, tiesa, porą pieno baltymų molekulių įnešit irgi ;)