Tema: AW: Bifido bakterijos
Autorius: ALORA
Data: 2010-02-14 18:19:10
pamėginkit pakeisti preparatą, mano dukrai padėjo Gefilus (ten
lakto+bifido), jokie kiti ne. Jogurtas irgi ne. Bet jogurto duoti gerai, kad
bakterijoms būtų sudaryta gera terpė. Aš suduodavau bakterijas su jogurtu.
Mikroflora atsistatė maždaug per 2 mėn., bet pradėjus duot Gefilus būklė
pagerėjo iškart. Gėrė gefilusą nuo 8 mėn iki maždaug 14 mėn. kasdien. Kai
bandydavau nutraukti, po kelių dienų vėl sutrikdavo virškinimas. Dabar jai
beveik 1,5 metų ir Gefiluso prireikia labai retai.
Beje, sūnus irgi turėjo tą pati sutrikimą, bet jis gėrė tik
bifidumbakteriną, irgi maždaug iki 15-16 mėn. amžiaus, bet pradėjo anksčiau.
Bet kai nutraukėm, daugiau niekad ir neprireikė