Tema: Re: Bifido bakterijos
Autorius: Ruta
Data: 2010-02-14 13:26:15
Bacilas schrieb:
> Kaip maziui 8men. apgyvendinti bifido bakteriju? Jau gal 7men, su trumpom
> pertraukom ir ivairiom dozem naudojam Bifolac miltelius, bet kiekvienas
> tyrimas parodo, kad ju nerasta. Pediatre itikineja, kad nevartojant dar
> blogiau butu, bet kazkaip uztruko ilgokai tas procesas ir reiktu kazka
> keisti. Gal turit ideju?

Siūlyčiau pabandyti duoti jogurto - 8 mėn. tai kaip jau ir galima būtų.
Tik jokiu būdu ne to iš parduotuvės kur tipo su gyvom bifido bakterijom
- ten daugiau reklaminis triukas ir labai jau daug visokių kitokių
nereikalingų priedų, ypač tokiam mažam.

Paieškokit lentynoj gerai tiesiog natūralaus jogurto be nieko (teks
gerokai paieškoti, bet, man atrodo, ar ne "Dobilo" esu mačiusi) ir, jei
toks pasirodys per rūgštus, patys pamaišykit su kokia vaisių tyrele -
trintais obuoliais ar bananu. Natūraliam "normaliam" jogurte kaip ir ne
bifido bakterijos, bet iš tikrųjų tai nėra taip labai svarbu, svarbu,
kad būtų "iš tos serijos" ir sukurtų žarnyne reikalingą "atmosferą".
Todėl geriau būtų be vaisinių priedų, pabandykit, kartais tik tėveliams
neskanu ;)

Tik, žinoma, kaip su visais naujais dalykais, atsargiai reikia pradėti,
nesumaitinti viso indelio iš karto :)))