Tema: Re: Bifido bakterijos
Autorius: ArunasM
Data: 2010-02-14 17:30:03
del jogurto gal tiks mano siulymas: imi litra kaimisko pieno, tikro, ne
parduotuvinio, uzvirini, atvesini, kad jau laisvai galima islaikyt pirsta,
idedi pora sauksteliu jau mineto naturalaus jogurto "Dobilas", viska pilt i
termosa arba pastatyt siltoj vietoj per nakti... gausis tikro naminio
jogurto.
dar nusipirkt saldziu lietuvisku abaliu, iskept orkaitej, tada trint, ir su
gautu jogurtu maisyt. eina gausiai ir dideliais kiekiais, ir skanu, ir
tikrai dristu teigt kad dar ir naudos yra...