Tema: Re: klausimas dantistams
Autorius: Ruta
Data: 2010-01-27 11:02:27
Jeigu čia rašai rimtai, o ne ironizuoji (šiuo klausimu aš esu įtari ;)
), tai gerbiu tamstą už tokį požiūrį ir tokią poziciją. Rimtai. Nes
tokiu atveju tikiu, kad gydytojas, remdamasis savo žiniomis ir
patirtimi, padės man įvertinti mano asmeninę riziką vienu ar kitu
atveju. Ir priimti reikalingą sprendimą.

O dėl rizikos kaipo tokios... Čia šiek tiek mūsų laikų liga, noras
apsidrausti 120%. Arba bent jau - iš bėdos - 100%. O tai yra neįmanoma.
Ir, peržengus tam tikrą protingumo ribą, sąnaudos (laiko, pinigų,
gyvenimo kokybės ir dar daug kitų mažiau apčiuopiamų dalykų) darosi
nebeadekvačios tai papildomai pasiektai procento daliai. Bet tai, čia
jau filosofija :)