Tema: Re: klausimas dantistams
Autorius: Ruta
Data: 2010-01-25 20:09:03
Man atrodo, čia nauja mada. Nes kiek ir man, ir mano šeimos nariams teko
traukti dantų, jokių antibiotikų profilaktiškai gerti nereikėjo. Netgi
ištraukus dantį su pūliniu - tik išvalė, uždėjo ant žaizdos kažkokius
antibiotikus, ir viskas. Tiesa, rodos juos ten keitė kelis kartus.

O "einamieji" nuskausminamieji visi praktiškai yra priešuždegiminiai.