Tema: Re: klausimas dantistams
Autorius: Ruta
Data: 2010-01-26 16:01:48
Ne, nu tai kas yra "sudėtingas rovimas" tai man, kaip pacientui, žinoti
nebūtina ;)

Bet tai neatsako į klausimą: kam tokiu atveju _iš anksto_ antibiotikai?
Žinoma, iš vienos pusės, tai jau čia gaunasi kaip ir praktiškai
operacija, bet tai argi prieš kiekvieną operaciją pacientai pagirdomi
antibiotikais? Neužtenka sterilaus beigi kruopštaus darbo ir geros
žaizdos priežiūros?