Tema: Re: klausimas dantistams
Autorius: Ruta
Data: 2010-01-26 08:43:40
Va būtent, ir aš taip manau.

Aš tikiu, kad _atskirais individualiais atvejais_ gali būti medicininė
indikacija prieš traukiant dantį paskirti "pagerti antibiotikus" (nors
asmeniškai tokios neįsivaizduoju - IMHO užkrato atveju ir čia
efektyviausiais vietinis gydymas į žaizdą dedamais vaistais _po
traukimo_, nu bet gal). Bet tikrai ne tokiu mastu, kaip kad pastaruoju
metu tenka girdėti.

O jeigu jau anksčiau jau taip būtų buvę būtina, tai seniai visi būtų
išmirę nuo infekcijų :)))