Tema: Re: raminantys lipant i scena
Autorius: bzik
Data: 2010-01-12 11:26:17
ar eiliniai lasiukai pades? Esu kelis kartus minimaliom dozem emes kazka is receptiniu nerima raminanciu, bet sakyciau tai buvo daugiau del saviapgaules, nei reali nauda. Pora pirmu minuciu kalbos ir viskas normalizuojasi. Jei kokia linksmesne minti surezgi, tai iskart lengviau pasidaro. Rimtai dalykiskai kalbantys yra nuobodus, tad jokiu lapuku, jokiu sudetingu keliauksciu konstrukciju. Jei destoma medziaga ismanai, tai kokios bedos?