Tema: Re: Priesgripine homeopatija :-O
Autorius: ALORA
Data: 2009-11-25 13:35:05
nieks tamstos pagalbos ir neprašo ir įžeisti tokie asmenys manęs negali,
nebent pasigailėjimą sukelti (įtariu, kad tamsta gydytojas, tas, kuris
vargais negalais įkando studijas ir daba jaučiasi geresnis už kitus:)
Aiškiai parašiau, kad nepateikinėju jokių įrodymų ir nežinau, kas tiesa, kas
ne, todėl diskutuoti yra kvaila. Tiesiog parašiau, ką skaičiau ir ką
patyriau. tai ką tu savo peizalais (nu, tegu jie tau "įrodymai") bandai
pranešti? Kad aš kažko neskaičiau, ar kad man kažko nebuvo? :))) Čia tokia
tupizmo forma ar poreikis padudenti iš tribūnos apie savo tiesas? O
jutūbas - čia aukštesnė vikipedijos pakopa? :))) tai buvo retoriniai
klausimai

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message

įrodytų faktų, sorry, nepadėsiu.

--