Tema: Re: Priesgripine homeopatija :-O
Autorius: Doc
Data: 2009-11-22 16:25:35
"ALORA" <aloros@kompas.de> wrote in message
news:hebesi$oi4$1@trimpas.omnitel.net...
> tamsta nemoki skaityti ir mąstymas tavo labai ribotas. aš niekur nesakiau,
> kad homeopatija tai skiepas. aš sakiau, kad panašus principas - organizmas
> priverčiamas pats kovoti su sutrikimu.

Nenoriu įžeisti, bet, skirtingai nuo tavęs, skaitau kas parašyta ir galvoju
ką rašau.

Aš nerašiau, kad tu rašei, jog homeopatija tas pats, kas skiepas. Rašiau,
kad homeopatijos (ne)veikimas neturi jokių panašumų su skiepu.

> Aš nniekur nesakiau, kad skebiu pažkokius postulatus. tik parašiau, ką aš
> skaičiau knygoje. tamstos išvedžiojimai lygiai tokie patys nepagrįsti
> svaičiojimai, todėl, kaip jau minėjau iš karto, tokia diskusija neturi
> prasmės. jeigu iki šiol niekam nepavyko pagrįsti ir paneigti homeopatijos,
> nei aš, ir netgi nei TU to nepadarysi.

1) Aš nieko neišvedžioju, tiesiog, skirtingai nuo tavęs, pateikiu įrodymais
pagrįstus faktus su nuorodomis į tuos įrodymus.
2) Teisingai, homeopatijos pagrįsti nepavyko niekam, tačiau paneigti
sėkmingai pavyko daug kartų. Jei neskiri niekuo nepagrįstų teiginių nuo
įrodytų faktų, sorry, nepadėsiu.

--
Doc