Tema: Re: Priesgripine homeopatija :-O
Autorius: ALORA
Data: 2009-11-22 15:38:26
tamsta nemoki skaityti ir mąstymas tavo labai ribotas. aš niekur nesakiau,
kad homeopatija tai skiepas. aš sakiau, kad panašus principas - organizmas
priverčiamas pats kovoti su sutrikimu. Aš nniekur nesakiau, kad skebiu
pažkokius postulatus. tik parašiau, ką aš skaičiau knygoje. tamstos
išvedžiojimai lygiai tokie patys nepagrįsti svaičiojimai, todėl, kaip jau
minėjau iš karto, tokia diskusija neturi prasmės. jeigu iki šiol niekam
nepavyko pagrįsti ir paneigti homeopatijos, nei aš, ir netgi nei TU to
nepadarysi.

jeigu tamsta su tokiu ribotu mąstymu save laikote sveiko proto žmogum, aš
išstoju iš sveiko proto žmonių lygos :)

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
"ALORA" <aloros@kompas.de> wrote in message
> homeopatijos principas gydyti tuo, nuo ko susirgta (lot. kažkas "similis
> simili" ar pan.). T.y., vaistams naudojami labai maži kiekiai medžiagų,
> kurios dideliais kiekiais sukelia sutrikimą, nuo kurio gydoma. Kažkuria
> prasme tai panašu į skiepą - organizmas priverčiamas kovoti su liga.

Deja nesupranti kas yra homeopatija. Tai nieko panašaus į skiepą, nes
homeopatiniams "vaistams" gaminti naudojami ne ligos sukėlėjai, o medžiagos,
kurios viduramžių lunatikų (vienas iš kurių tavo minimas Hahnemann'as)
manymu sukelia panašius simptomus į ligos, nuo kurios tie vaistai turėtų
gydyti, tačiau neturi nieko bendra su gydoma liga. Tie patys viduramžių
lunatikai greitai suprato, kad kuo mažiau nuodingų medžiagų "vaiste", tuo
geriau jaučiasi žmogus (iš to ir padaryta klaidinga išvada, kad vaistas tuo
stipresnis, kuo labiau atskiestas). Galiausiai viskas baigėsi tuo, kad
pradėta "gydyti" "vaistais", kurie yra atskiesti tiek, kad veikliosios
medžiagos juose nėra nei vienos molekulės.

> Tradicinė medicina homeopatijos nepripažįsta, nes nėra veikimo mechanizmo
> paaiškinimo.

Medicina homeopatijos nepripažįsta ne dėl to, kad nėra veikimo principo
paaiškinimo, o dėl to, kad nėra atlikta nei vieno double-blinded klinikinio
tyrimo, kurio metu homeopatinių preparatų poveikis skirtųsi nuo placebo.
Deja yra atlikta debesis double-blinded tyrimų, kurių metu gauti rezultatai
įrodo, kad homeopatiniai preparatai, kaip kad sveiko proto žmogui ir reikėtų
tikėtis, neturi jokio poveikio apart placebo. Keli jų jų čia:

http://www.youtube.com/watch?v=_ZhmG97lYog
http://www.youtube.com/watch?v=-jE3hT5lLwA
http://www.youtube.com/watch?v=Qh0phYI3ROs
http://www.youtube.com/watch?v=jzO3A04cOis