Tema: Re: Priesgripine homeopatija :-O
Autorius: Fwd
Data: 2009-11-20 14:23:27
Aš čia gal biškį ne į temą.. Bet ar jumi kartais paprastos, tradicinės (žolelių, mikstūrų, šaknelių, ...) medicinos nemaišote su homeopatija? Mano žiniomis, tai homeopatija yra tada, kai kažkokia (nesigilinant kokia) medžiaga atskiedžiama n kartų su vandeniu;) Patikslinkite jei klystu. Galbūt ta vadinamoji 'homeopatė' buvo tiesiog tradicinės medicinos atstovė?
Apie patį sidabro nitratą, tai užmačiau, kad jis geras antiseptikas:

Sidabro nitratas (Argenti nitras). Stipri antiseptinė priemonė. Silpni tirpalai (1-2%) veikia priešuždegimiškai, jais plaunamos įvairios kūno ertmės (šlapimo pūslė), gydomos opos.
http://www.medicus.lt/studentai/?s0=antiseptika

Niekur apie maišymą ir skiedimą neužsiminėte, todėl, jeigu mano supratimas apie homeopatiją yra teisingas, tai čia jokios homeopatijos ir nebuvo..