Tema: Re: Priesgripine homeopatija :-O
Autorius: ArunasM
Data: 2009-11-19 16:29:00
esu bendraves su tokiu. da pasakojo apie septynis vartus, pro kuriuos zmogus
ateina i pasauli, todel butent septynis kartus reik tuos visokius
megintuvelius supurtyt, kai gamina vaistus, ir paskui te juos ant gliukozes
zirniuku susodina. kaune priesais rotuse tais vaistais da prekiavo. siaip
tai idomu visai :)