Tema: Re: Q. stalo teniso rakete
Autorius: BigM
Data: 2009-12-14 14:30:57
"Kestas" <nesvarbu@nesvarbu.lt> wrote in message
news:hg59s3$af4$1@trimpas.omnitel.net...
> na, čia jau apie darbininkus kalbame, o ne apie megėjus.
> šiaip ar taip, nieko prieš geras teniso raketes neturiu, - tiesiog
> nemanau, kad gerumą lemia kaina ar tai, jog gumą klijuojiesi pats.. jeigu
> jau kalbame advanced lygiu, tai norisi paskaityti, kokia turi būti
> pliauska, kokia konkrečiai guma, o ne kur tai reikėtų pirkti ir kiek tai
> turėtų kainuoti. beje, pats turiu tris raketes ir tikrai visos žaidžiant
> skiriasi, nors atrodo labai panašiai. bet šiaip suprantu, apie ką kalbi
> (tikiuosi :))

Manau, kad supratom vienas kitą. Jeigu įdėmiai skaitei, tai aš niekur
neakcentavau ką už kiek ir kur pirkti. Tiesiog pateikiau informaciją, už
kokią sumą kur sukomplektavom raketę - bet tai nėra etalonas lyginimui.

Taip pat nebuvo skatinimo pastoviai perklijuoti - bet kai aš žaidžiau po
keletą kartų iš eilės keletą metų, tai man po gumos perklijavimo skirtumas
būdavo akivaizdus (vertinau su ta pačia rakete ir tomis pačiomis gumomis).
Sunku apibūdinti skirtumą, todėl ir nesiūlau perklijuot pastoviai - pažaisti
be perklijavimo pvz. 3 mėnesius su ta pačia rakete ir po trejetos mėnesių
profilaktiškai perklijuot - jei skirtumo nepajusi, tai reiškias ir nereikia:
arba nepribrendo tavo poreikiai arba raketė lieva ir verta išbandyti kurio
nors kolegos rimtesnę raketę.

labai sunku savo poreikius teisingai įsivardinti, kad maksimaliai juos
patenkintum už minimalią kainą. Tad dažnu atveju ir būna patarimai - mokėk
daugiau, greičiausiai neprašausi, nes jei brangiau, tai kažkuo tikrai bus
geriau ;)

Kol kas sau esu labai aiškiai įsivardinęs poreikius (reikalavimus) tokiems
daiktams:
- šaldytuvui;
- mikrobangei;
- gruzdintuvei;
- mikseriui;
- kompiuteriui;
- automobiliui;
- automobilio žieminėms padangoms;
- batams;
- rankiniam laikrodžiui;
- mobiliam telefonui;
- (gal dar kokiems nors, "ant smūgio" tiesiog neprisimenu).

Ir praktiškai bet kada, jei tik prireiktų šiuos daiktus iš naujo įsigyt,
nebūtų parkių dėl jų įsigijimo - tiesiog būtų labai konkreti paieška
konkretaus daikto su konkrečiais parametrais. T.y. analizės stadiją esu
praėjęs ir tai iš esmės bent jau manuoju atveju yra sunkiausia stadija :)