Tema: Re: Q. stalo teniso rakete
Autorius: zlc
Data: 2009-12-09 15:43:01
Kai pries n metu lankiau sporto rumuose, pirkau stiga is parduotuves, nes
rimtesnei neturejau babkiu, nuplesiau gumas, nulakavau medi ir pries
treniruotes perklijuodavau, kasdienis darbas, blemba jau pamirsau
technologija ir ta gumos kliju kvapa. Paskui treneriukas atidave is
gabaliuku suklijuota guma, kiek laimes buvo.
Dar galima pasiklaust pas H.Lisina Jasinskio g. kiek kainuotu sukomplektuot,
bet man jis toks ziauriai nepatikimas, graziai pasakius.