Tema: Re: Q. stalo teniso rakete
Autorius: BigM
Data: 2009-12-14 13:19:26
daug prirašei, bet noriu dar kartą pabrėžti, kad viskam reikia "pribręsti".
Jei tu iš eilinio meškerikočio šokai ant rimto, tai gal tavo lūkesčiai
nepasiteisino, t.y. "kainos"/"tavosios kokybės suvokimo" santykis smarkiai
prasilenkė. Nieko čia keista, nes tu paprasčiausiai neįžvelgei esminių
privalumų. Būna ir taip. Bet čia ne daiktas kaltas, o tavo pasirinkimas arba
kitaip sakant, tavo aiškių kokybės kriterijų nenusistatymas ir
nepasirinkimas pagal juos.

Daug yra tokių, kurie momentiškai gali pasišakot, pavyzdžiui plaukikai su
klasikiniu kostiumu prieš plaukikus su spec. kostiumais. Na tam tikru
momentu gali jie pasipriešint, bet ilgalaikėje perspektyvoje su spec.
kostiumais rodys vidutiniškai aukštesnius rezultatus ir ilgesnį laiką
išlaikant gerą formą, kai tuo tarpu su klasikiniu kostiumu to neišlaikys.

P.S.: nu ir pačiam neišėjo trumpai parašyt, bet iš esmės užtenka pirmus du
mano sakinius perskaityt, jei tingisi :)