Tema: Re: Q. stalo teniso rakete
Autorius: BigM
Data: 2009-12-10 14:02:07
niekas ir nesiūlo mėgėjams.

O kokybė nėra absoliuti, nes tas pats ISO apibrėžia kaip konkretaus kliento
pasitenkinimą. O kadangi visi esam individai, tai ir skirtingai suvokiam
kokybę. Suvokimas gali atsirasti per asmeninę patirtį arba per kitų
pamokymus/rekomendacijas.

Jei mėgėjas ir pradedi nuo pradžių - tikrai kelis mėnesius galima drąsiai
imti pačią pigiausią pliauską (net ir be gumų) ir išmokti normaliai judesių.
Po to suprasi, kad nori pasukti mandriau kamuoliuką, ieškosi gumų. Imsi
tokias, kur tenkina tavo poreikius, bet nebūtinai iš karto brangiausias. Ir
t.t. ir pan.

Analogiškai kaip mano žmona kai pradėjo mokytis kirpimo, tai nusipirko
pigias žirkles už keliolika litų (gal iki 50 Lt). Kai padirbo lyg ir nieko,
bet kai gavo pabandyti profesionalias už kelis šimtus litų - iš karto pajuto
skirtumą ir ant kitos dienos nubėgo ir nusipirko. Tikiu, kad dabar padirbusi
gerus trejetą metų pabandytų dar profesionalesnias žirkles - irgi pajustų
skirtumą.

Viskam reikia "pribręsti".